Thailand - 10 dagar kvar!

Hejhej!
Jag har sovit från att jag kom hem från skolan tills nu, varför? För att jag fick migrän! Usch vad jag hatar det, dessutom tömde jag magsäcken på allt innehåll så jag är jättehungrig! Det får bli en kopp varmchoklad och en lite varm smörgås som mormor bakat!(inte idag utan jag sätter den i micron!)

Jag och min syster har fortfarande en paketkalender! och i år har min moster lyxat till det ordentligt! Än så länge har vi fått bl.a. en necesär, en mascara, en borste, läppbalsam m.m. Im lovin' it! Idag fick vi i alla fall ett body butter med den sötaste förpackningen! Blev helt kär i den så var tvungen att ta kort på den! Den hette "Body America" och är tillverkad med organiska ingredienser, det är bra va?

visst är den söt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0