Thailand - 10 dagar kvar! Kul idé!

Hejhej!
Jag har ju fått värsta resfebern nu innan vi åker så jag bestämde mig för att lägga undan alla kläder som ska med och tvingas därför leva på de kläder som inte ska med!
För att göra det lite roligare skissade jag upp små söta gubbar som har kläderna på sig
som jag ska ha och bestämde vad jag ska ha på mig den här veckan.
Jag la in en sådann bild imorse brevid min outfit för dagen. super sött tycker jag !
Imorgon ska jag se ut såhär:

imorgon lägger jag in bilden på mig själv!
Eftersom att det är gympa har jag även ritat med min sportbag.

Kommentarer
Postat av: Louice

fin blogg sandra :)

och ni får hare så roligt i thailand :)!

2009-12-14 @ 21:03:46
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Anna Johansson

Asså Sandra chilla lite ^^ Du tänker för mycket på Thailand ;)

2009-12-15 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0