Thailand - 6 dagar kvar!

Hejhej!
Nu sitter jag här klockan 06.18 och ska om ett tag ta mig till bussen, åka till skolan, ha två lektioner och sen har jag jullov! Som jag har längtat!(!!) Jag ska kolla på juljippot som börjar 12.30 men kommer inte att hinna se hela eftersom att min buss går 13.10. Ikväll kommer min gudmor m. familj. Jag har hjälpt mamma genom att köpa julklappar till deras två barn så jag hoppas att de får öppna sina paket ikväll! Jonathan ska få ett sällskapsspel och Emily ska få en Barbiedocka med en glittrig klänning och tre ombytes plagg, tihi. Jag skulle vilja prova spelet för det verkar så roligt.

Jag fick en stor påse med små kexchoklader, så eftersom mitt godisförbud upphör idag tänkte jag vara snäll och ta med kexchoklad till mina klasskamrater, annars finns risken att jag gluffsar i mig alla själv. Fast Julia i min klass är gluten så hon får en rulle Mentos med cola smak.


Kommentarer
Postat av: julia

och det var jättegulligt av dig att komma ihåg mig :)

2009-12-21 @ 14:51:14
URL: http://juliasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0