Hej mina trogna

Hej hej hej!
Jag VET, det har varit en seriös blogg-torka nu
men jag har inte haft tid att skriva, bilderna jag
utlovade från A&As 18 årsfest finns inte, kollade
igenom mobilen och hittade inga alls, eller två st.
Jätte dåliga bilder:P
Idag fyller min kära vän Amanda 18 år! Och vi
ska fira henne ikväll i hennes stuga!
Det blir bara några stycken men troligtvis superkul!

Jag är hemma hos Amanda nu och vi velar över
vad vi ska ha på oss ikväll. Jag hade med mig några
längre linnen som jag tänkte ha på mig men det
fick jag inte(!) så Mändi lånade ut en riktigt sööt
vit klänning till mig =) <3

Jag har några få bilder att lägga ut, två på klänningen,
en på Lina från igår när vi åt glass :D

Nu ska jag ägna tid åt födelsedagsbarnet!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0