Imorgon smäller det!!

Heeej:D
Jag är underbart glad idag!
Imorgon fyller jag äntligen 18 år!
Det är helt sjukt!
Det känns både roligt och sorgligt
att "lämna" barn stadiet, jag känner
mig faktiskt gammal för första gången.
Fast jag kommer nog aldrig växa upp helt ;)

Att fylla 18 är en milstolpe för mig,
jag har bestämt mig för att ta tag i
mitt liv och leva ordentligt och må bra!
Man lever bara en gång!
Jag ska defenitivt bli mer hälsosam
och bli av med de irriterande extra kilona
som sakta men säkert ökar.
Jag ska inte sitta så mycket vid datorn
som jag faktiskt gör, det är att kasta
bort timmar på rent skit, istället kan jag
plugga trafikkunskap så jag får mitt körkort
och hänga med ordentligt i skolan!
Jag ska sluta gnälla så mycket på onödiga
saker och hjälpa till mer hemma.
Jag ska se till att ha mer energi om dagarna
så att jag slipper bli stressad och tjurig.
Jag ska ägna mycket tid åt mina vänner
och de i min familj, ta vara på tiden man har,
i och med att jag blir äldre blir dom det också
och ingen lever föralltid. Jag ska absolut hälsa
på hos mormor och hjälpa henne med de grejer
hon inte klarar av. Jag ska åka och hälsa på
farmor och farfar i västerås, och får jag körkort
blir det lättare att ta sig dit.
Jag ska baka och laga mat oftare så jag får
tillbaka glädjen i att göra det. Jag ska umgås
med mina små kusiner oftare, jag vill ha en bra
relation till alla fyra. Två av dom känner inte igen
mig och en är blyg varje gång jag kommer.
Jag ska bli världens bästa tränare för mina
tjejor och passa på att ha så roligt som möjligt
på våra träningar och blivande matcher.

- Jag ska sluta skjuta upp allt!

LIVET BÖRJAR NU

Kommentarer
Postat av: jullan

You go girl! :)

2010-04-07 @ 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0