Segpotta

Hej!
Jag har ju varit hos farmor hela veckan
så har inte orkat skriva på hennes sega dator,
Jag är iafl hemma idag och imorgon, fast på
kvällen åker jag till min kära farmor igen =)
På fredag ska jag inte åka hem utan stannar kvar
sover till lördagen med för då ska min faster firas!

Jag bara ÄLSKAR våren! Snacka om att
jag mår som bäst då! Jag älskar de friska
vindarna, den efterlängtade solen, de underbart
vackra vårkläderna och alla pirriga vårkänslor!
Alla blir helt enkelt snyggare på våren!
Och det gillas ;)

Jag ska snart ta och springa ner till IP
och ha fotbollsträning, sen ska jag springa
hem igen, duktig som jag är ;D
Snart är äggen klara och sen drar jag :)
PKNIS

Kommentarer
Postat av: elin

Hejsan, jag har just nu veckans blogg- tävling.

om du vill vara med och tävla så är det bara att gå in på min blogg och kommentera inlägget där jag har skrivit om veckans blogg :)

kraam

2010-04-14 @ 18:45:21
URL: http://llaarrssssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0