The perfect guy?

Hej!
Börjar sakna att vara i ett förhållande nu för tiden.
Singellivet är skitkul! missförstå mig inte, men
det är mysigt att ha någon att dela saker med.
Jag tänker absolut inte skynda mig in i något
utan tänker vara riktigt jävla kräsen nästa gång.
Ser verkligen fram emot min första singel-sommar
på två år :D
Jag och Amanda pratade i lördags dagen efter krogen
och hon tycker att jag är jätte kräsen, haha.
Några "krav" jag har är följande:

Mr Perfect ska..
- sporta på något sätt, helst fotboll ofc ;)
- ha underbara ögon
- ha ett härligt leende
- vara omtänksam men inte mesig
- vara minst 1,80 lång
- tycka om att göra saker
- inte vara lat
- veta vad han vill
- vara snäll
osv,osv,osv,osv,osv,osv


meet me after the summer break

å andra sidan,
sanningen är ju den att när kärleken
slår dig på riktigt försvinner alla kriterier
och den killen man faller för framstår som
den enda rätta i hela världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0