1:a kryssningen till Gotland

Hej!
Jag tänkte berätta lite om kryssningen till gotland
som jag var på med min familj!
Vi hoppade på båten på kvällen vid 17 och fick
våra hytter vid 17.30, då gick vi och fräschade till oss
och sen var det dags för buffé! Jätte gott!
Det tråkiga var bara att jag typ mådde lite illa
så kunde inte käka så mycket.
Dom hade världens godaste oxfilé som jag bara åt en bit av
för kunde inte få i mig något mer efter det.
...
På kvällen satt vi mest med mor och far,
drack goda drinkar och snackade skit.
Jenny och jag gick upp till dansgolvet några
gånger men det var aldrig nå mycket folk.
På morgonen gick vi i land på Gotland,
det är den vackraste platsen jag vart på i
hela Sverige och jag ska definitivt åka dit
igen under en längre tid.
När vi var där så SPÖ regnade det!
hade verkligen hoppats på bättre väder men det
var mysigt ändå!
...
På kvällen blev det likadant igen som den tidigare
förutom att jag kunde käka så nu åt jag tills jag nästan sprack!
Den här gången hade dom inte oxfilé :(
Fast det fanns ju massa annan god mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0