1:a veckan avklarad!

Äntligen är första veckan i skolan avklarad!
Hur har det gått? Bara bra, det kommer nog
att bli ett underbart år!
Lite lustigt är dock att min ordinarie matte lärare
är sjukskriven och vi hade rektorn igår och idag, haha,
han är ganska bra, men lite lost. ;)
felix tycker inte om honom! haha

kul kille, blir alltid bra på kort! :D
...
sååå, imorgon är det dags för fotbollens dag!
Det är bara en tjej som inte ska med, så det ska
bli riktigt roligt!!
Det som inte är riktigt lika roligt är att vi ska samlas 7.30!
Och jag som verkligen sett fram emot helg och att få sova!
Nejdå, inget sånt blir det ;)
När jag kommer hem från fotbollens dag så ska jag till
Amanda! Vi ska ha en liten fest i hennes stuga! Skit mysigt :)
Ser verkligen fram emot morgondagen, snart dags att sova,
måste ju orka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0