geni

Finns det en bättre känsla än den när du klarar
av något som är riktigt svårt?
Jag tror inte det!
Den känslan fick jag uppleva x-antal gånger
ikväll medans jag gjorde min matte-läxa, det
var faktiskt roligt! önskade bara att jag hade haft
mer tid på mig, för det tar en bra stund per uppgift!
...
Idag i skolan så ägnades hela förmiddagen åt att
prata om fjällen-vandringen som nästan alla andra
utom jag i min klass ska på. Dom ska vandra i 5 dagar,
sova i tält osv. Jag hade väldigt gärna följt med men min
nacke/rygg klarar inte av att bära tunga ryggsäckar :/
Så min förmiddag var väldigt långtråkig.
Fast vi fick börja lunchen 1h 15 min tidigare så ska inte klaga;)
Jag, Johanna och Persson käkade på kina, yumi (Y)
...
Bea, Emma, Lollo, Sabine & Sara
Johanna & Felix

Rebecca & Ida
...
btw så är jag faktiskt väldigt nöjd med att vi har slagit ihop klasserna
nu i 3:an. alla brudar är superhärliga och jättesnälla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0