how did it go?

jo, det gick fint!
som vanligt började vi på en gång med lektioner!:S
fick mitt schema också, kommer att gå till 16.10 varje
dag förutom fredagar, för då slutar jag 14.30 :P
bläääääää,
...
jag sitter på två protester
1:a protesten är mot VL
bussarna har inte börjat gå än, så vi som
går i skolan i fagersta måste själva ta oss
till antingen tågstationen eller till skolan!!
Det ska egentligen gå en buss till tågstationen,
men den börjar inte gå förens på Måndag,
och det samma gäller bussen som går direkt
till skolan från Virsbo.
DÅLIG STIL
2:a protesten är mot vem rektorn över BF
Vi fick en ny rektor nu efter sommarlovet,
och nu ska vi inte längre få varsin dator!
Utan det är bara ettorna som ska få en.
Visst, vi klarade oss förra året, men gissa vad?!
Dom har gjort om den öppna datasalen till två
klassrum, så nu finns det 5 datorer nere i elevhallen
där man måste stå upp för att använda dom.
Vart ska vi liksom göra våra uppgifter?
du har officiellt fått hela BF08 emot dig rektorn!
...
btw,
jag hade jeans skjortan idag (A) hehe
jag hade dessutom plattat håret innan jag
gick imorse! haha, underbart väder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0