Nudlar med bacon och vitlök

Nu har jag lyckats masa mig till köket,
äntligen. Maten blev riktigt god!
Ingredienser:
Vitlök
Nudlar
Bacon
Steg 1: Koka upp vatten
Steg 2: Lägg i nudlarna
Steg 3: När nudlarna kokat klart, lägg dom i ett
durkslag så att dom får rinna av.
Steg 4: Hacka vitlöken så grov/fin som du vill ha den.
Steg 5: Klipp ner baconen i små bitar i stekpannan.
Steg 6: Efter ett tag så häller du ner vitlöken i pannan och låter dom stekas ett tag.
Steg 7: Ta en tallrik och lägg på hushållspapper. Lägg sedan baconen
och vitlöken uppepå, varför?  se nedan

Jag tänker verkligen inte äta allt flott och fett som kommer från baconen.
Det rekommenderar jag att du inte gör heller!

Steg 8: Lägg upp allting på en tallrik och ha på lite ketchup!
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0