nytt schema

Hej!
Nu har det blivit ändrade planer angående
min lediga vecka.
Moster ska iväg på möten med jobbet som ligger
i långt-bort-i-stan, så jag behöver hämta skrutt på
dagis tisdag och onsdag.
Det ska bli jättekul, även om jag sett fram emot att
träffa Johanna på tisdag som jag nu måste ställa in :(
Schemat:
måndag - matte, fotbollsträning
tisdag - hämta skrutt på dagis <3
onsdag - lunch med gudmor, hämta skrutt på dagis<3, fotbollsträning
torsdag - skjutsa sis till tåget, handla tapeter?
fredag - sotaren kommer så måste vara hemma och släppa in honom.
gud vad barn växer fort. det här fotot är taget för ett år sen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du glömde fotbollsträningen på onsdag. :) Fredagen inte bestämt ännu...

2010-08-30 @ 20:33:36
Postat av: SV: Sandra

Visst ja! :)

2010-08-30 @ 20:55:10
URL: http://mystewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0