parrrrrrrrrrrrrty

Hej!
Igår efter att Linas föräldrar kommit hem så
åkte jag och hämtade Jenny i Ramnäs,
jag vet, jag är världens bästa syster
När jag kom hem igen så drog jag till pizzan,
drack cider och dansade med trevligt folk!
Efteråt så drog vi på efterfest, var hemma runt 4.
fina bilder på nyktra människor, haha :D
peter
bella
niklas
micke
...
Trött idag? JA! ska lägga mig snart.
Vaknade runt 11 imorse, la mig i soffan
tills kl 13. duchade av mig, och sen begav
jag mig till ICA och hjälpte till med inventeringen.
blöö vad tråkigt.
men vi får ju pengar till klubben så de är lätt värt det! =)
Kl 16.45 åkte jag med mor och mia till arena i Fagersta
och först gick vi på core och sen dans.
har aldrig svettats så mkt tror jag..
fast så säger jag nog efter varje pass, haha.
...
så jävla skönt att vara ledig i veckan,
-måndag : göra matteläxa, träna, fotboll
-tisdag : åka till johanna
-onsdag: lunch med gudmor, titta tapeter med mamma, fotboll
-torsdag: träna
-fredag: bio
-lördag: P fyller 18 = kroooogen!
-söndag: ladda inför skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0