Celebrity crush

Hejhej♥
kommer ni ihåg när man var liten och blev kär i olika
artister och blev helt uppslukad av dom och dyrkade
marken dom gick på.
Min senaste crush var på Orlando Bloom efter att
pirates of the caribbean kom ut och jag trodde att
man bara kunde få sådana när man var liten.
-
men nu har det hänt igen,
jag har fått en celebrity crush, jag njuter av varje
sekund jag får se av honom på TV och vill bara höra
honom prata och dela med sig av sin otroliga charm.
men grejen är den att jag skulle inte vilja träffa honom.
för han är antagligen inte lika underbar som han framstår
i tv-rutan eller så skulle jag förmodligen bli nervös =
svimma/spy/stamma/bli-super-generad/kissa på mig osv.
men på TV är han great och jag har fått reda på att han ska
vara med i "Let's dance" vilket är gryymt för då får vi alla
tar mer del av the one and only
Andreas Weise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0