Dag 01 - om mig

Dag 01 - Om mig

Jag föddes en tidig, tidig morgon tisdagen den 8 april 1992.
Jag är alltså 18 år gammal.
Jag har en ängels tålamod med barn men annars är det väldigt kort.
Jag blir inte ofta arg på folk som jag inte är nära släkt med,
anledningen till det är att jag hatar att bråka.
Jag blir väldigt irriterad på folk som inte kan prata ut om saker
utan bara vill lägga det bakom sig och gå vidare fast jag vågar
aldrig säga det till dom. Nu syftar jag inte på någon speciell person,
det händer alla någon gång.
Jag har lätt att lära känna folk och tycker om att träffa ny människor
Jag har inge vidare självförtroende men jag kämpar för att tycka om
mig själv som jag är.
När jag gör någonting, och det är bra så vill jag att folk ska säga det till
mig och går gärna runt och skryter lite om det, men inte för att säga att
jag är bättre än någon annan utan bara för att jag vill berätta att jag varit duktig.
det misstolkas ofta.
Jag säger ganska ofta saker på fel sätt och blir misstolkad. Men det löser sig oftast.
Ibland tror jag att jag är för ärlig.
Jag har väldigt lätt för att börja gråta, det spelar ingen roll om jag är glad, ledsen eller arg.
det kommer alltid tårar.
Jag hatar att gråta när jag är arg.
Jag tycker väldigt mycket om att dansa, speciellt på krogen.
Den person som ligger mig absolut varmast om hjärtat och som jag älskar
mest av allt. det är min 3-åriga kusin♥
hon är den absolut mest underbara lilla personen i hela världen.
Min favoritsport är fotboll, men jag tycker att det är kul med volleyboll också.
Mitt favorit program på tv är förmodligen "How I met your mother" eller "The big bang theory".
Annars så är jag oftast glad och försöker vara trevlig.
Vill ni vet något mer är det bara att fråga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0