Dag 03 - Mina föräldrar

Dag 03 - Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Bosse (Bo) och Monika Granholm (fr. Högnabba)
Dom är fortfarande gifta och jag ar för mig att dom gifte sig 1990 eller 1991.
De bor i en liten villa i Virsbo med ganska stor gård.
Min pappas största passion är fiske och han fiskar så fort han har tid.
Han jobbar på bruket i Virsbo, på plasten.
Han är också deltids brandman i Virsbo.
det var väldigt coolt när jag var mindre
Mamma jobbar också på bruket men på kontor vid datorn.
Pappa tycker om att göra mig och min syster glada och när han lyckas så lyser det om honom.
Han är också väldigt envis och vill gärna ha rätt, så de har vi båda fått därifrån ;)
Han älskar sport och ser gärna allt från fotboll och hockey till bilsport och boxning.
Han är en riktig vinnarskalle, precis som resten av alla Granholmare :)
Mamma är mer lugn och harmonisk. Hon tycker om att pyssla i hemmet och på gården,
och så älskar hon hundar. Vi har tyvärr ingen hund för tillfället.
Ett av hennes favoritprogram på tv är "Morden i Midsummer" och hon hatar både
"The Simpsons" och "Family Guy".
Annars så är dom båda väldigt stöttande och låter mig och min syster hålla på med det vi vill.
Man kan alltid räkna med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0