Dreams

Heey!
Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft
så mycket att skriva om.
Julafton var iafl helt underbart mysig,
och på juldagen drog jag ut på krogen med
mina kära vänner, SKIT KUL!
I natt hade jag väldigt svårt att sova, det var en massa tankar
som for runt i mitt huvud och det kändes inte som om jag somnade
förens runt 7, men å skulle jag inte vara vaken nu ;)
-
Jag drömde, VÄRLDENS dröm, den var lång och jag kommer ihåg
vissa känslor och vad jag tänkte osv.
Jag och min syster var och shoppade, när vi går runt där
så kommer jag på att en kille som jag skrev igår med på msn
jobbar där. Men vi fortsätter att gå runt och sen så står han i
gången och väntar på mig, vi hälsar och sen säger vi typ, vi hörs.
Min syster gick runt med två leksakspistoler och drog bak underkäken
så hon såg helt utvecklingsstörd ut och jag frågade varför hon gjorde
så, men det svarade hon inte på. Efter ett tag så var kom jag på att mitt
blodsocker var lågt så jag var tvungen att gå och ta en fika eller så,
och då följde killen och hans lillebror som såg exakt likadan ut som honom
fast kortare, med. Sen vet jag inte vart min syster tog vägen men jag och killen
gick genom några trånga korridorer uppåt där vi letade efter ingången till fiket.
Vi hittade till slut en liten trång ingång som man var tvungen åla sig
igenom och när vi kom ut så visade det sig att det var en aphuvud-formad
dörr. Sen gick vi och ställde oss på en bro inne i fiket som visade sig vara ett badhus, och tittade ner
på min syster som var nedanför och hämtade typ gröt fast gröten var liksom
där istället för vatten så jag tror att hon satt i en enorm pool med gröt,
sen sprutade det massa saker i gröten från sidorna, när grädden kom så började
alla att hurra och tjuta. Då satt dom som badade på sånna där gummibananer typ
och flöt med vågorna som grädden skapade när den kom.
Sen skulle jag gå och sa hejdå till killen, men jag ville inte gå och han frågade
om han fick messa mig imorgon men jag gav honom aldrig mitt mobilnummer.
slut
Det var faktiskt en rolig dröm! lite konstig, men tyckte att det var lite roligt
att jag drömde om killen jag skrev med igår, haha!
För jag kan typ koppla ihop det mesta i drömmen med saker från igår,
förutom gröten och badhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0