julkalender!

Jag såg att folk lagt ut en sån här goding på sina bloggar

och tyckte att det var en rolig idé, då har jag ju alltid någonting

att skriva om ! smart va? ;)

Får väll köra två flugor i en smäll ikväll så jag kommer ikapp!

Dag 01 – Om mig

Dag 02 – Blogg-tips
Dag 03 – Mina föräldrar

Dag 04 – Det här åt jag i dag

Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Blogg-tips
Dag 07 – Min bästa vän

Dag 08 – Min tro
Dag 09 – Min favorit outfit
Dag 10 – Mina syskon

Dag 11 – I min handväska

Dag 12 – Blogg-tips
Dag 13 – Mina drömmar

Dag 14 – Min första kyss

Dag 15 – Blogg-tips
Dag 16 – Detta ångrar jag

Dag 17 – En länk
Dag 18 – Det här upprör mig

Dag 19 – Det här får mig att må bättre

Dag 20 – Blogg-tips
Dag 21 – Min första kärlek
Dag 22 – Min favoritplats

Dag 23 – Det här hade jag på mig idag
Dag 24 – Min bästa julklapp någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0