God natt!

Nu ska jag strax gå och lägga mig!
Det blir skola imorgon! ganska skön dag ändå, börjar 14.00 slutar 15.00 haha :D(Y)
Ska gå in på pickaboo och köpa godis till mig, lina och moster =)
Imorgon kväll blir det som vanligt let's dance hos moster!
Jag var hemma hos moster idag och passade  lina så att hon occh min mor kunde plugga.
Lina måste vara den sötaste ungen i världen, hon kommer med så söta kommentarer som idag när hennes docka satt på gunghästen och hon drog dom över rummet.
Jag : Du får förklara för din docka hur man rider.
Lina: Dockan kan inte prata.
Jag: nehe
30 sek
Lina: Dockan pratar engelska.
hon är snart TRE år och min älskade ögonsten :)<3

Kommentarer
Postat av: linneah

sv; haha ja :)

2010-02-19 @ 06:26:59
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0