Godmorgon:)

Hejhej!
Igår var jag på bio med Viktor, vi tittade på avatar, shit vad bra den va!
Jag blev HELT förälskad i filmen och förstår att alla andra också älskar den.

Idag ska jag gymma med Linda och sen får vi se vad som sker.
Jag är lite sugen på att baka något roligt, lite annorlunda som man in har provat förut.

Jag ska i alla fall planera innför fotbollen imorgon och byta lack på mina naglar ;)

btw, I <3 shopping online! Jag har beställt hem en klänning, ett par armband och en bh!
Skönt att inte behöva leta storlekar, jag lyckas aldrig hitta mina storlekar eller rätt sort när man ska leta bh,
så det är väldigt behändigt! Fast nu kan man ju inte prova dom ... aja, de går att skicka tillbaka!

Jag köpte nya skor igår som var supersköna och HÖGA (enligt mig dårå haha :) jag blev längre än min far!

Kommentarer
Postat av: amanda

(y)

2010-02-02 @ 17:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0