dagarna i bilder

Hej!
Nu har jag inte skrivit på länge igen!
Men va i Fagersta hela helgen =)
Eskiln i Lördags med Anna, Amanda och Joel =)

Lördag - Hamnkrogen med Amanda, Ida, Persson, Joel & Adam.
Anna jobbade till 23, sen drog vi hem till Amanda, sen drog vi och
tog ett natt-dopp i Eskiln!

Söndag = bakis,
stack till Eskiln igen med Anna, Amanda och Joel,
blev inte där nå länge, när jag och Amanda kom hem
mötte vi My och gick ut och mös i det sköna vädret.

Idag skjutsade jag kl 9.30, syster, Lukas och Wilma till tågstationen
i Fagersta. Sen fick jag för mig att ringa Madde i Norberg och fråga om
jag fick komma över, och självklart fick jag det, så spenderade en stor del
av dagen, jag kom hem vid 14.30.

efter att jag hälsat på en glad Ebba och överhettad Madde.
fick även träffa Maddes småsyskon Engla och Oliver, riktiga busungar ;)
Efter att vi lämnat av syskonen hos sina föräldrar kom Ulla över,
riktigt trevligt, och nu ska vi tre ha tjejkväll med grillning hemma hos mig
på Fredag! =)


När jag kom hem drog jag med mig Linneah till Surahammar och
hämtade mitt KÖRKORT :D och sen drog vi till badstranden, väldigt fin
vy de var från handdukarna må jag säga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0