jobbdax

hej!
Jag ska strax gå och lägga mig för imorgon
är det min första riktiga arbetsdag, någonsin!
Jag är lite spänd, men inte så farligt.
Det ska bli kul!
De bästa att jobba, enligt mig, är matlådorna!
Jag har alltid velat ha en matlåda och nu har jag det!
Så därför, från och med nu skapar jag en ny kategori
som jag ska kalla Dagens Matlåda så ni får se vad jag äter
höhö
min outfit är det ingen idé att ta kort på för den är inte fin.
min hals är inte bra än så jag får fortsätta
att sörpla mitt honungsvatten och hoppas på bättre tider..
pray for me!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på denna söta bild :)

skulle vara jätte gulligt av dig isfåfall! :)

Hemsidan: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, jag ser det. :)

Tack på förhand och har en jättebra dag nu då. :)

2010-07-12 @ 14:05:27
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0