Watcha gotta do?

Godmorgon!
Idag känner jag för att ha en sån där
riktigt effektiv dag när man får en massa
saker gjorda!
De som är the Nr 1 thing need to be done,
är att jag måste städa ur mitt rum!
Vi ska ju göra om det så jag måste tömma allt.
Det kanske inte är så jätte tråkigt, men inget
man har lust att göra när man istället kan grillas
i solen på en badstrand ? eller?
Ska bli så skönt att få ordning i rummet.
Jag älskar nämnligen ordning och reda,
men har inga stället, i mitt rum, där man kan
lägga allting, inte ens om man verkligen ville!
Dessutom trivs jag inte i rummet, jag sover bara där,
thats it. Min dator bor nere i vardagsrummet.
Sen vill jag färga håret och fixa mina naglar idag,
vi får se vad som sker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0