Dagen efter

Hej!
Igår var jag i Avesta på karnevalen
med Ax3 och Joel, det var trevligt =)
Jag har aldrig beställt pizza onykter förut
men det gick bara bra ;)
Vi hade VÄLDIG tur med vädret,
det regnade under typ hela förfesten och sen
när vi skulle gå så slutade det!(lite innan)
Bilder kommer senare
Som alla andra soliga dagar, ska jag
plugga idag!
Har kvar;
Matte - Hemprov
Förskola, skola, fritidshem - Beskrivning av Jean Piaget
TRAFIKKUNSKAP
Jag ska ringa och boka uppkörning imorgon,
hoppas jag hinner få den innan Halmstad och hoppas
att jag klarar den och står där med körkortet i hand(L)
Åh vilken frihet!
Nu ska jag steka finsk korv och frossa i det!
Ikväll kommer E över och vi ska plugga röven av oss!
Så jag ska laga mat och sen börja med matten ;-)

PKNIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0