drar ett streck över idag

19/5-10
Idag har jag haft en riktigt dålig dag.
Den värsta dagen på flera ÅR.
Ingenting har gått som det skulle,
och allt har varit så FEL.
Jag tänker bokstavligen riva ut
den här dagen ur min almanacka
och bränna upp den.
Det värsta är att jag inte kan berätta
allt som blivit fel heller. det har bara
varit en riktig piss dag.

vid sådana här tillfällen önskar jag
att jag hade haft en klippa vid min sida,
en riktig trygghet som jag kan berätta
ALLT för, en som jag kan skrika och svära
åt och sedan gråta ut hos i famnen.
jag har ju helt klart mina underbara vänner
som betyder mer för mig än allt annat just nu.
Men jag vill ha något mer, en riktig klippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0