heey

hallå♥
är hemma hos Ronja nu.
Vi har spelat Wii och jag har målat hennes naglar
extra fina med diamanter! Det är nämnligen hennes
födelsedag imorgon! Så direkt efter jobbet så ska
jag hit igen. Är helt slut nu, men när jag kommer hem
så ska jag anteckna lite till min APU-uppgift så jag kan
ta reda på en massa info =)
Det finns två pojkar på en annan avdelning med diagnoser
så jag ska fråga deras assistenter om det jag behöver hjälp med.
Ska dessutom vara med dom någon dag så jag får se hur det går till
en dag på dagis! =)
...
På Onsdag så hr vi pyjamasparty på dagis så då ska vi ha pyjamas på oss!
Jag tänkte mobilblogga imorse men eftersom att jag inte har hittat mitt minneskort
så kan jag inte ta några bilder och då är det inte lika roligt tycker jag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0