I'm a good girl now, I can handle myself

Heeeeej!
Jag känner mig riktigt duktig idag,
har fått tummen ur röven och både bokat
en ny frisör-tid och ringt min APU-plats.
Längtar till praktiken så det värker i magen!
Ska bli så grymt kul!
Härligt om snön stannar kvar dessutom!
Snö är ju härligt när man är ute med små barn!
...
I morse så bokade jag studentkryssningen!
Känns så himla skönt att ha det gjort,
längtar som fan dit med! :D
..
Nu har jag nyss tittat klart på senaste avsnittet av Pensionärs jävlar!
Missade ju det i måndags när Lina var gnällig ;)
Ska iafl plugga nu så jag blir klar med idrotts-uppgiften...
bläbläblä

GUL BIL!   hahahahahahahahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0