ingen ork

hejhej
har inte haft någon ork att blogga.
det har inte funnits någonting att blogga om heller.
Igår var jag i alla fall på högskolemässa i Stockholm
med skolan. Det var givande och intressant.
Jag har dock inte bestämt mig för hur jag vill göra än,
trivs så himla bra på min praktikplats att jag gärna
skulle jobba där efter gymnasiet! Det vore det ultimata.
Men då måste jag ju vara utbildad och så, så det går ju inte.
bild från igår på bussen hem! :)
...
Ikväll ska jag till Fagersta och titta på Idol ! :)
Ska bli riktigt skoj! =D

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du trivs så bra i förskolan så kanske förskollärare skulle vara det rätta yrket för dig ?:P

2010-11-19 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0