missed me?

Im baaack!
Äntligen, eller hur ;)
...
Ojoj, vilken vecka det har varit.
Jag har ju haft höstlov som ni kanske vet!
Det har varit en riktigt röj-vecka. Allting
har kretsat kring kryssningen i onsdags !
Varje dag innan kryssning pratade och längtade
vi bara till att dagen skulle inträffa och efteråt har
jag varit helt sliten i två dagar.
Kryssningen var iafl super rolig och jag brända alla mina pengar,
så nu är jag pank fram till nästa studiebidrag =(
...
Igår så fyllde min morbror 30 år så vi åkte till Stockholm och grattade
honom, det bjöds på mat, tårta och ost & kex, Namnam!
När vi kom hem så åkte jag till Fagersta och gick ut på krogen
med Amanda, Persson, Julia, Johanna och Martin.
Det var trevligt, fast det blev ganska mkt bråk på krogen och många
blev utslängda :P
...
Jag skulle verkligen behöva plugga, så ska väl sätta igång..
Plugg HELA veckan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0