myspys m. farmor

hejhej♥
Nu har jag nyss kommit hem från Hälla.
Jag var där med farmor och vi gick i lite affärer
sen in på ikea och sist in på maxi, riktigt mysigt, men tråkigt
att jag inte hittade någonting. Fast det gjorde Farmor! ;)
På maxi iafl så hittade vi en massa gottis, bl.a. ban&jerry(som ja mumsar nu)
lite godis, kräftstjärtar, kräftost och julmust! :)
..
JO JUST JA! En sak hittade jag! Ett lypsyl som smakar Coca Cola!
Köpte det mer som en kul smak, men tänkte ta med den till krogen
och fråga om någon har lust att lukta på mina läppar ;)
synd att jag ska vara nykter bara, haha ;)
..
Jag skulle egentligen lägga ut många fler bilder än vad jag gör, det gör
jag oftast med web-cam men eftersom att jag inte hittar något bra program
så orkar jag inte. ska försöka kolla med någon klasskompis om dom
har något förslag. :)
det blev halfbaked, min favorit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0