sliten x 10000000000

Hejhej!
Äntligen är jag hemma hos min kära farmor.
Sitter just nu i köket och halvtittar på hockey.
Kom hem från matchen för ca 45 min sen
och är helt slut nu. Det blir en tidig kväll!
Matchen var rolig och jag lyckades få till
en assist! :)
Myser i min nya tjocktröja som jag köpte
på gekås, äälskar den!
Vet ni vad som händer imorgon?
Jo, jag ska äntligen börja på min praktik!!!
När jag ringde och frågade vilken tid jag skulle
börja första dagen, så tänkte nog M vara snäll
och sa att jag fick ha sovmorgon till 9.
Men jag ville egentligen komma till frukost!
Är ju en riktig morgonmänniska så blev nästan
lite besviken, men jag får säga till att jag vill
börja till frukost de andra dagarna!
YAAY
innan matchen - taggad till tusen
underbara måltiden som farmor bjöd på när jag kom,
oxfilé, pommes, bea, svamp och lök! MUUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0