Sliten?

Herregud säger jag bara!♥
Helt sjukt hur sliten jag är! Höll fan på att somna i duschen -.-!
Är verkligen skit trött men kan typ inte sova för att jag börjar
hosta då, vore trevligt om jag fick sova i natt faktiskt!
Jag hade precis lyckats bädda upp en riktigt mysig plats i soffan
och börjat blunda, när telefonen ringer! då blev jag lite putt
men ändå skönt att få snacka lite skit blandat med ett stänk av
viktiga saker :)
....
Kvällen igår, ojojoj.. Det hände en hel del :P
Massa jävla tjafs som jag på något vänster lyckades
hålla mig utanför! puuh!
Hoppas bara att det löser sig för dom andra med!
Nu ska jag lägga upp festbilderna på FB sen ska jag plocka ur
diskmaskinen (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0