var jag slut igår?,..

då är det inget emot vad jag är idag!
Fy fan vad kul det var igår! Men ujuj
vad dåligt jag mådde imorse, kunde
typ inte sova för att varje gång jag la
mig ner var jag tvungen att gå upp och spy..
Fast det var inge äckligt kräk, det var bara
drygt att inte kunna sova.
somnade på badrumsgolvet ett tag tror jag.;)
Typ vid 5.30 någon gång så fick jag nog och
gick ner och duschade, sen la jag mig i soffan
och sov till typ 11, trots att båda mina föräldrar
var vakna och tittade på tv bredvid mig, haha!
Då är man trött!
...
nu ska jag packa min väska för kommande vecka
och sen ska jag städa köksbänken och äta pizza!
Hoppas att jag får med mig allting den här gången,
det är så jobbigt att inte ha allt man vill ha med sig.
Kom på att jag ska ha Ronja imorgon efter jobbet!
Det ska bli roligt! =)
Här är bilder från när vi var på stan och efteråt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0