Congratulations

Hejhej!
Varje dag jag loggar in på FB så är
det någon eller några nya som fyller år!
Vilka stackare, att fylla år så här sent på året!
Jag är väldigt nöjd med att fylla år i april,
det är skit bra och jag får alltid minst ett påskägg ;)
...
Idag så köpte jag en underbar vinterjacka som är riktigt varm,
den är så mysig, jag älskar den!
Storleken är Small, vilket jag tycker är helt sjukt,
men sen är den ju herr modell också.
Och brun är den! Jag orkar inte ta kort på den nu
men ni ska få se i sinom tid!
...
Imorgon är det innebandymatch och jag är såååå taggad!
Ska bli skitkul! Hoppas att det går lika bra som förra veckan !
Fast lär använda min gamla klubba för får inte riktigt
koll på den nya än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0