cough cough cough

Heellluu,
sitter i soffan och ska se klart på project runway
innan jag sätter igång och gör klart några skoluppgifter!
Igår så var jag, mor och far och hälsade på hemma hos farmor,
vi åt korv till vi sprack och var inte hemma förens runt 22.30,
det var riktigt svårt att komma upp imorse!
Ska lägga mig vid 20 idag tror jag. skööönt
..
Innan vi åkte till farmor var vi på team sportia och skulle
köpa knäskydd till Jenny och då hade dom halva priset
på innebandyklubbor så jag fick en ny! *yay
och så köpte jag svettband!
...
har åkt på en hemsk förkylning, värst är att jag har ont i halsen
för då får man inte träna :(
jobbigast är nog hostan som är sådär lagom retsam när
man försöker sova. men nu ska jag kolla TV, PKNIS
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0