Godnatt!

Hejhej!
Sitter i köket och har precis lyckats få iväg
en uppgift som jag jobbat med i ca 3 h.
Fett sköööööönt, nu kan jag sova i lugn och ro!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer,
kommer jag inte på något bättre finns det en
stor chans att jag pluggar lite och gör om mina
mappar och kanske målar om mina hemska naglar.
Vi får väl se, vi ska kanske åka in till stan igen
och titta på en super skön jacka jag hittade idag
på intersport inne i stan men som inte fanns i
min storlek, den fanns kanske på Erikslund
så hoppashoppashoppas!
det är upp till min mor..
Det gör inget att köpa en jacka i kill-modell va?
För den var typ 1000 gr snyggare och fanns i
en underbar brun färg som jag älskade!
Och i vinter ska jag tamejfan inte frysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0