skolaskola

hejhej
åkte bil till skolan idag och snäll som jag är
körde jag tidigare än jag behövde så att
Elin kunde åka med, hon började 8.30 och
jag börja inte för ens 9.15. snäll tjej, jag vet!
..
Det är helt sjukt vad jag börjar känna mig stressad
igen, då är det skönt att kunna komma till skolan lite
tidigare och bara slappa ett tag innan lektionerna börjar.
Något som dock är ganska drygt är att HELA förmiddagen
fram till kl 12.20 har jag samma lärare men två olika
lektioner som i stort sett är samma sak.
blöö.
är alltid helt slut efteråt, men för det mesta får vi sluta
lite tidigare så jag hoppas på det!
...
Satt och läste min kära lillasysters blogg och såg
vad hon hade gjort med sin kalender.
Så nu vill jag göra likadant! :)
(fast snyggare OFC!) ;D
gulligt va? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

wb...

2010-10-16 @ 22:37:22
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0