Trög - Onsdag

Heeey
Sitter och "inte tittar" på ett program om hyenor och lejon..
nej det är inte kul.
Orkar inte byta kanal dock.
Idag var en händelserik dag i skolan men har inte gjort någon
nytta sen jag kom hem, var iofs och tränade Body Combat, men
jag menade i plugg-väg. Har iafl börjat kika på natur-uppgiften!
...
Vad hände i skolan idag då?
- Jag och Felix redovisade vårat arbete om Esperanto på svenskan,
det gick hmm.. hur ska jag uttrycka mig?  bajskorv! typ..
- Vi började planera inför Öppet hus som äger rum om inte allt för länge,
det gick faktiskt bra och var roligt!
- Cafeterian stängde tidigare än förut så jag fick ingen festis
=(
- På sista lektionen skrev jag fel ca 18 gr på det vi skrev, blöö.
fast rätt kul..tyckte Emelie i alla fall tror jag ;)
- Jag råkade putta Felix så han ramlade, med stolen, ner på golvet!
hahahaha, vekling.
- Och så serverade dom rättvise märkt fika i cafeterian, MUMS
sötisjohanna med muffins och kaffe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0