biobiljett!

hejhej!
Sitter i soffan brevid en sovande pappa,
ska snart sova och har sovmorgon imorgon,
JIHU!
Jag får ta bilen imorgon till skolan så
behöver inte åka förens runt 9.30-45 nån gång,
yaaaay! Fan vad härligt:D
Men dum som jag är stannar jag uppe lite längre
så jag får ändå inte mer sömn än en vanlig skoldag:P
..
min söta mamma hade fått två företagsbiljetter som
hon gav varsin till mig och min syster, så nu ska jag på bio
igen snart! undra vilken film det blir den här gången^^
..
Ska packa ihop lite grejer nu, för imorgon efter skolan
ska jag åka till min syssling Johanna i Västerås och gå
på 18-års middag! Hon skulle visst bjuda på kräftor, mums!
Ska dessutom försöka svänga ner på stan en snabbis och
köpa en lite present till henne, kan inte skriva vad, för hon
kanske läser det här. Men ni får veta imorgon!
PUSSSS
johanna i sommras :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0