klippning!

Hejhej!
Imorgon efter skolan ska jag åka
till frisören och kapa några decimeter!!
Är jättepepp, ska bli riktigt kul att se resultatet,
har lite kalla kårar men det kommer nog bli
asa bra! Snälla kompisar man har som istället för
att peppa och säga, det kommer bli bra! och
du behöver inte oroa dig! så säger dom,
då får vi höra ditt gnäll om att du saknar ditt långa hår!
du kommer att ångra dig!
det kommer ta flera år innan det växer ut igen!
eller iofs säger dom både och,
och amanda kommer inte tro att jag vågar förens
hon har sett resultatet, men ääsch,
jag ska ha så god min så dom blir hänförda!
;D
det är en bra jävla bit som ska av,
tänk vad fräscht mitt hår kommer vara! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0