arg..arg..nu äre lugnt!

- pappa stormar in i huset, uppenbarligen stressad.
I hallen står dörren rill garderoben öppen och med irriterad ton
i rösten frågar han mig varför det ser ut såhär?
Jag frågar vad han menar och han säger att dörrar är öppna,
lådorna till byrån är inte ordntligt stängda..osv.
Jag blir sur för att han låter så grymt överdrivet irriterad(enligt mig).
Han berättar att han ska till mommo och hjälpa henne med någonting,
rusar runt ett varv i köket och säger att han inte har ätit någonting!
DING,DING,DING, we have a winner! (Tänker jag tyst i mitt huvud)
och plötsligt är jag inte ett dugg arg längre!
Han har ju inte ätit! Det är därför han är så sur!
slapp vi ett gräl och pappa rusade vidare hem till Mommo.
-
Jag är likadan, om jag är arg, så där riktigt super irriterad på allting och gnäller
så fort jag får chansen, japp då har jag inte ätit.
Det vet min mamma och hon påpekar det.
Det stör mig sjukt mycket när jag väl blivit arg.
Så då bryter helvetet lös.
Men sen äter jag, och ilskan är som bortblåst, jag kan t.o.m. be om ursäkt ibland!
.
Så hindra mig aldrig från att äta, för din egen skull ^^
oxxo
.
ps. ikväll kommer en bild-bomb med allt jag köpte i ullared! spännande va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0