damn so s'xy girl

hejhej,
börja blogg igen?
tänk att jag saknar det när jag är sjuk!
Igår var jag jätteduktig och lyckades snickra ihop en IKEA-byrå
helt själv! Nu saknas bara en stor spegel, en ny lampa och något
snitsigt att ställa på byrån, sen är jag nöjd! :)
-
Vaknade upp med feber och ont i halsen idag :(
Febern har gått ner nu men känner mig fortfarande riktigt seg och halsen värker..
Försöker plugga på här hemma,
det är ju trots allt bara 6,5 vecka kvar tills jag tar studenten! :D
Det är helt sinnessjukt!
Så nu ska jag plugga så in i helvete återstående veckor så jag går
ut med betyg jag är nöjd med!
-
The wishlist,
1. Få ett fett sommarjobb med feta cash och underbara kollegor!
2. Komma in på den högskola som passar mig allra bäst och flytta in i antingen en
studentkorridor eller lägenhet där jag trivs grymt jävla bra!
3. Gå ner 8 kg och hitta den perfekta stududentklänningen!

önska kan man ju :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0