Eastern holidays!

Hello!
In sweden we dress up as eastern bitches and knock doors for something sweet..^^
nää..inte riktigt så har jag skrivit men det går inte allt för bra. Att översätta (för mig) typiskt svenska ord är skit drygt!
USCH säger jag bara!
Men nu är skärtorsdagen avklarad och ja har bara påskafton kvar! sweet!
Grejen är den att jag och Felix ska hålla tal på Engelskan och berätta om påsken.
Vi har delat upp det...eller jag delade upp höhö, och ska låtsas berätta
inför en klass 11-åringar från USA på besök i Sverige.
Egentligen är det ju en hög(underbar hög) med hormonstinna tonåringar som redan vet allt om påsken. Fast dom har nog aldrig hört den berättas om med min supersexy english-speaker röst så det blir nog klockrent!
-
Är proppmätt efter kvällsmaten btw. raap. sova snart hoppas jag!
pusssss
btw.
mitt paket från hm kom idag och sitter i nya pyjamasen, sköön!

To bluehills! or something..*sigh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0