full rulle

På två timmar har jag hunnit
duscha!
målat naglarna!
bytt sänglakan!
skakat sängkläder!
burit ner tvätten!
tappa bort sladden till kameran!
måla nagellack på min kokbok!..hrm.å sen vare nog inte mkt mer..
Men erkänn?! rätt bra, eller hur?
Jag ska borsta tänderna nu och sen lägga mig i min nybäddade säng med nya lakan :) mööms :)
.
Håret är dyngsurt och kommer stå åt alla håll när jag vaknar imorgon,
men det gör ingenting, för jag får ta bilen till skolan och har sovmorgon!
På kvällen så ska jag sälja fika med bästa Elin på IP för killarna har fotbollsmatch.
+ att Lina ska med så det blir nog en riktig toppen dag imorgon!
Natti ♥
en lycklig tjej som älskade mina muffinsar :)♥
snäll som jag är gjorde jag dom helt mjölkfria så både Lina och Elin
kan äta så många de vill utan att få ont i magen de små laktosintolleranterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0