I min flyttkartong!

Det är ju så att jag har två nästan fulla kartonger med flyttsaker som jag fått/köpt.
Så nu tänkte jag visa er innehållet ;)
Jag fick 4 assietter, 8 tallrikar och en uppsättning bestick av Mommo när jag fyllde år i år :)
Glasen, muggarna och de två skålarna har jag själv köpt för present kort jag fick när jag fyllde år.
Kniven har jag fått av mamma, de tre små blåa kopparna köpte jag på loppis, diskborsten, kapsylöppnaren och sugrören fick jag på tjejmiddagen jag hade när jag fyllde år.
På bilden nere till höger ser ni det jag fick i julklapp av min faster m. familj.
Allt detta har jag köte själv på Ullared när vi var där, och det är de som tar mest plats i kartongerna! Jag tyckte att det var riktigt roligt att shoppa där, hittade så otroligt mycket för inte så mycket pengar, vilket är jättekul så man kan välja och vraka lite som man vill!
Detta köpte jag också på Ullared men det ligger inte i kartongerna ;)
.
pigga, fräsch, lyckliga brudar på väg till Gekås!
Sikken upplevelse alltså!
I lööövd it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0