bihålor♥

Nu ska jag köra upp nässpryen i näsan och sen krypa till kojs!
Ledig imorgon! Och har jag riktigt tur så får jag vet om det
blir familjen jag pratade på telefon med i söndags, som jag ska åka till.
Just nu känner jag bara att jag vill ha svar, skit samma om det är ja eller nej,
tål inte detta ovetande!
Jag kommer att säga upp jobbet i September och bara jobba Augusti ut.
Det absolut bästa med mitt jobb måste vara mina arbetskamrater,
helt seriöst, vissa är helt underbara!
Det bästa med att jag fick jobb på Coop måste vara att jag lärt känna Malin,
världens härligaste brud! Går fan inte att ha tråkigt med henne!
Nu ska jag sova, och sova uuuut imorgon,
funderar på att ta med prinsessan till badstranden, inga andra är ju lediga :/
men men, vi får se vad som sker!
natti
xoxo

lilltjejen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0