future

au pair -update

nyfikna?
Familjen som jag pratade med i telefonen har bestämt sig att inte ha någon au pair över huvudtaget. kul! nu när jag gått och väntat i sisådär 2 veckor. Däremot så var det en annan familj som gärna ville prata med mig, men jag tackade nej till dom eftersom att informationen som dom helt enkelt inte lät lockande.
now u know

Det är jobb, jobb,jobb nu känns det som, jag jobbar till 20.15 varje dag, hela veckan, förutom när jag är ledig då ^^
Något som är super tråkigt är att hälften av alla goa sommarjobbare från jobbet slutar nu, kvar är jag, Malin och Moa. Det kommer bli lite tomt tror jag faktiskt..
Idag var Andrines sista dag, nu är hon ledig, inge lockande, nej inte alls..
-
btw. Jag har fått lön nu! YAAY! :D
Den 15:e!



Kommentarer
Postat av: andrine

lockande för mig :*

2011-08-15 @ 22:04:11
URL: http://bbecauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0