lunchtime

lunchen idag blev makaroner med bacon och champinjoner!
av någon anledning finns alltid champinjonerna med i bilden när jag kockar,
tänka sig va.. ?

Idag tänker jag riktigt njuta av all produktivitet(?) som jag lyckats frambringa!
Jag har kört grovsopor! helt själv! Ett jävla spring med alla dessa lådor vi har med skräp
Men! inte nog med att vi nu slipper alla bananflugor, jag får dessutom ett par glada föräldrar!
Två (banan)flugor i en smäll! hehee
-Jag har dessutom plockat i och ur diskmaskinen! = glad mor
-Jag lagade mat åt mig själv = glad jag
-Jag ska sätta på en maskin tvätt = super glad mor
-Jag ska hjälpa mormor med hennes örondroppar = glad mormor!!, mor och moster (som då slipper just idag)
-Jag ska lägga in mina kläder i garderoben = super glad jag! + lite nöjd mor
.
Insåg nu vad mycket der var kvar att göra innan jobbet!, oops!
Lär sätta fart! Jobbar 15-20.15 idag !!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0