my day off!

Heey♥
Jobbat och slitit!
ujuj!!
Men mina damer oc herrar! Imorgon är jag leeedig! :D
Så skönt, så skönt!
Planer:
- Hjälpa mommo med örondroppar
- Skjutsa prinsessan till dagis
Sen är det meningen att jag ska till Fagersta och besöka banken, apoteket och Coop.
Vad fan ska hon göra på Coop nu när hon äntligen är ledig? undrar ni.
Men grejen är den att det är halva priset på skapligt mycket Taco-grejer och eftersom att jag jobbar till stängning varje kväll så hinner jag aldrig handla efter jobbet.
Jag hoppas, hoppas, att en viss son till min goa kompis Elin väcker sin lilla mamma kl 8 imorgon så att hon orkar pallra sig upp ur sängen och följa med mig till Fagersta, då kan vi nämnligen ta oss en mysig fika på Valonen och snacka skit, my favourite!
Nu ska jagg mumsa lite chips och somna i soffan,
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0